Subject: Vs: Taotlus silla teeninduskorvi asukoha kooskõlastamiseks laevateel
From: "Tiit Palgi \(Estonian Transport Administration\)" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>, "Are Piel" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 17:57:54 +0200

Tere!

Teie kirjale vastamiseks vajan lisaks veel täiendavat info:

1.     Kui palju maksimaalselt korv ulatub silla talast allapoole (kaugus 
punktide A ja B vahel)?

2.     Kas väiksematel veesõidukitel on ohutu liigelda teeninduskorvi all ka 
tööde teostamise ajal?

Lugupidamisega,

Tiit Palgi

peaspetsialist

Laevateede ja sadamate osakond

Mob: +372 52 43 875

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

Saatja: Eesti Raudtee <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 13. jaanuar 2025 10:55
Adressaat: [email-masked]; [email-masked]
Koopia: [email-masked]
Teema: Taotlus silla teeninduskorvi asukoha kooskõlastamiseks laevateel

Tere

Edastan mnauses taotluse.

-- 
Lugupidamisega

Katrin Hendrikson
dokumendihalduse osakond
dokumendihalduse spetsialist

AS Eesti Raudtee
Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn
telefon +372 615 8501
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.evr.ee <http://www.evr.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.